დაგვიკავშირდით
ხშირად დასმული კითხვები
ვებ გვერდი განკუთვნილია სადაზღვეო კომპანია BENEFITS -ს კლიენტებისათვის, პორტალზე რეგისტრაცია შესაძლებელია თუ თქვენ გაქვთ აქტიური ნებისმიერი სადაზღვეო პოლისი. თუ თქვენ არ ფლობთ BENEFITS -ს მოქმედ სადაზღვეო პოლისს, რეგისტრაციისათვის შეგიძლიათ შეიძინოთ დაზღვევა ჩვენ ვებ გვერდზე და ამის შემდეგ გაიაროთ რეგისტრაცია.
|
დაზღვევა შესაძლებელია თქვენი მეუღლის, ან მუდმივად თქვენთან მცხოვრები სრულწლოვანი პარტნიორისთვის. აგრეთვე, დაუქორწინებელი შვილების (გერის, აღსაზრდელისა და კანონიერად ნაშვილები შვილების ჩათვლით ან 24 წლამდე იმ შემთხვევაში, თუ სტუდენტია).
| |
არა. ჩვეულებრივ, მოითხოვება მხოლოდ მარტივი სამედიცინო კითხვარის შევსება. თუ რაიმე სახის დამატებითი ინფორმაცია გახდა საჭირო თქვენი განაცხადის ობიექტურად და სწორად შეფასების მიზნით, შესაძლოა, მოვითხოვოთ თქვენი მკურნალი ექიმის დასკვნა ჯანმრთელობის მდგომარეობის შესახებ.
|
|
იმ შემთხვევაში, თუ თქვენი ორგანიზაცია სარგებლობს კორპორატიული დაზღვევით 20 ადამიანზე მეტი თანამშრომლისთვის, დაზღვევამდე არსებული/ქრონიკული სამედიცინო პრობლემები ექვემდებარება დაფარვას პოლისის პირობების მიხედვით. სხვა შემთხვევაში, შეგვიძლია თქვენთან ერთად განვიხილოთ დაზღვევამდე არსებული მდგომარეობების დაფარვის შემოთავაზების პირობები.
| |
ორსულობისა და მშობიარობისათვის დაფარვა ხელმისაწვდომია მხოლოდ BASIC +, Gold და Platinum პირობებით დაზღვეულთათვის და დაზღვევის ამოქმედების თარიღიდან მოქმედებს 4 თვიანი მოცდის პერიოდი (ან განახლების თარიღიდან, ბარათის გაუმჯობესების შემთხვევაში). ორსულობის და/ან მშობიარობის გართულებებით გამოწვეული გადაუდებელი მკურნალობა დაფარვას ექვემდებარება ყველა ბარათით.
|
|
დიახ, იმ შემთხვევაში, თუ პოლისის თავდაპირველად გაფორმების მომენტში გაქვთ დაფარვის შერჩეული ტერიტორია, რომელიც მოიცავს თქვენს სამშობლოს/მოქალაქეობის გამცემ ქვეყანას.
| |
ფულის უკან დაბრუნების გარანტიის შესაბამისად, გთხოვთ, წინამდებარე პოლისი დაგვიბრუნოთ გაუქმების წერილთან ერთად, დაზღვევის ამოქმედებიდან 14 დღის განმავლობაში. იმ შემთხვევაში, თუ ამ პერიოდის განმავლობაში არცერთი მოთხოვნა ანაზღაურებაზე არ ყოფილა ანაზღაურებული, პრემია სრულად დაბრუნდება.
|
პირი, რომელიც დაფიქსირებულია დაზღვევის პოლისში დაზღვეული პირის სახით
| |
სადაზღვეო კომპანია მაგალითად „სს რისკების მართვის და სადაზღვევო კომპანია გლობალ ბენეფიტს ჯორჯია“
|
|
ჯანმრთელობის დაზღვევის პირობები და ჯანმრთელობის დაზღვევის ხელშეკრულება
| |
მეუღლე, მშობლები (მეუღლის მშობლები), შვილები და ის პირები, ვისთან ერთადაც ცხოვრობს დაზღვეული პირი მუდმივად. ძმები (მეუღლის ძმები), დები (მეუღლის დები), ბებია-ბაბუა და შვილიშვილები.
|
|
პოლისის მოკმედები არიალი თუ რომელ ქვეყნებში და კალაკებში მოქმედებს სადაზღვეო პოლისი
| |
პოლისში მითითებილი დაზღვევის ძალაში შესვლის თარიღი.
|
|
დაზღვევის პოლისში მითითებული დაზღვევის პერიოდი
| |
პოლისში მითითებული ამოქმედების თარიღიდან, 12 თვის შემდგომი თარიღი
|
|
დაფარვის მოქმედი, შერჩეული დონე , რომელიც ასახულია პოლისში
| |
ქვეყანა, რომელიც დაფიქსირებულია დაზღვევის განაცხადში, როგორც პირის საცხოვრებელი ქვეყანა, ან ნებისმიერი სხვა ქვეყანა, რომლითაც დაზღვეული პირის საცხოვრებელი ქვეყნის ჩანაცვლება მოხდება, ახალი რეზიდენტობის ქვეყნის სახით, იმ პირობით, რომ: ჩვენ უნდა მოგვაწოდოს წერილობითი ინფორმაცია საცხოვრებელი ადგილის ცვლილების თაობაზე; და ჩვენ უნდა დავადასტუროთ ჩვენი თანხმობა, რომ განვაგრძობთ დაზღვეული პირის დაზღვევას წინამდებარე პოლისის პირობებით; ჩაითვლება, რომ დაზღვეულმა პირმა პერმანენტულად შეცვალა საკუთარი საცხოვრებელი ქვეყანა იმ შემთხვევაში, თუ დაზღვეულ პირს განზრახული აქვს იცხოვროს სხვა ქვეყანაში, 90 (ოთხმოცდაათი) თანმიმდევრულ დღეზე ხანგრძლივი პერიოდის განმავლობაში.
|
|
ქვეყანა, რომლის პასპორტსაც ფლობს დაზღვეული პირი და რომელიც მითითებულია განაცხადში, როგორც დაზღვეული პირის მშობლიური ქვეყანა
| |
ერთი დაავადების, უბედური შემთხვევის, სხეულის დაზიანების, ან მკურნალობის ჯამური ღირებულების ანაზღაურება
|
|
ხარჯის ნაწილი, რომელიც განსაზღვრულია დაზღვევის პოლისით, როგორც თითოეულ შემთხვევაზე დაზღვეულის მიერ გადასახდელი წილი. დაზღვეული პირი ვალდებულია, თანაგადახდა გადაიხადოს თითოეულ იმ ცალკეულ სადაზღვევო შემთხვევასთან მიმართებაში, რომელიც წარმოადგენს ანაზღაურების მოთხოვნის საფუძველს
| |
თითოეული და ყოველი მოთხოვნის თავდაპირველი ოდენობა, რომელიც წარმოადგენს დაზღვეული პირის პასუხისმგებლობას, მისი გადასახდელი თანხის ოდენობას, პოლისით გათვალისწინებული ანაზღაურების გაცემამდე
|
|
მზღვეველის მიერ, შესაბამისი ნაწილის შესაბამისად გადასახდელი მაქსიმალური ოდენობა, რომელიც გამოიქვითება პოლისის მაქსიმალური სადაზღვევო თანხიდან თითოეულ დაზღვეულ პირზე, ერთი სადაზღვევო წლის განმავლობაში
| |
მომსახურების ან მკურნალობის ხარჯის საშუალო ოდენობა, რომელიც არის კონკრეტული ქვეყნის, რეგიონის, ტერიტორიისათვის დამახასიათებელი და დასაბუთებულია დამოუკიდებელი მესამე მხარის მიერ, როგორიცაა ქირურგი/ ზოგადი პროფილის ექიმი/ სპეციალისტი
|
|
ლიცენზირებულ სამედიცინო დაწესებულებაში ჯანმრთელობის გაუარესებასთან დაკავშირებული სამედიცინო მომსახურებისათვის გაწეული დანახარჯი
| |
ითვალისწინებს ეკონომ კლასით მოგზაურობის ხარჯის ანაზღაურებას.
|
|
შესაბამისი ქვეყნის კანონმდებლობის მიხედვით დაზღვეულის მკურნალობაზე პასუხისმგებელი ლიცენზირებული პრაქტიკოსი ექიმი, რომელიც მკურნალობის ჩატარებისას, მოქმედებს საკუთარი ლიცენზიისა და მიღებული კვალიფიკაციის ფარგლებში
| |
ექიმი, რომელიც კომპეტენტური ორგანოს მიერ, აღიარებულია ექიმ-სტომატოლოგად
|
|
შესაბამისი ლიცენზიის მქონე ექიმი, რომელიც ექიმად არის აღიარებული იმ ქვეყნის კანონმდებლობის მიხედვით, სადაც ხორციელდება წინამდებარე პოლისით გათვალისწინებული მკურნალობა და რომელიც მკურნალობის ჩატარებისას მოქმედებს საკუთარი ლიცენზიისა და მიღებული კვალიფიკაციის ფარგლებში
| |
(ზოგადი პროფილის ექიმი, ანესთეზიოლოგი და ქირურგი): პირი, რომელსაც გააჩნია სათანადო კვალიფიკაცია და სამედიცინო პრაქტიკის ლიცენზია იმ ქყვენაში, რომელშიც ახორციელებს მკურნალობას და რომელიც ფლობს სპეციალიზებული განათლების დამადასტურებელ სერტიფიკატს (ან ჩვენთვის მისაღებ ექვივალენტურ დოკუმენტს). სპეციალისტი პრაქტიკას უნდა ეწეოდეს თავისი ლიცენზიისა და კვალიფიკაციის ფარგლებში
|
|
ნებისმიერი ავადმყოფობა, დაავადება ან დაზღვეული პირის ჯანმრთელობის მდგომარეობის გაუარესება, რომელიც დიაგნოსტირებულია ექიმის მიერ
| |
ნებისმიერი დაწესებულება, რომელიც ფუნქციონირებს რეზიდენტი ექიმის მუდმივი ზედამხედველობით და რომელიც კანონიერად ლიცენზირებულია, როგორც სამედიცინო ან ქირურგიული დაწესებულება იმ ქვეყანაში, რომელშიც ის მდებარეობს
|
|
შესაბამისი უფლებამოსილი ორგანოების მიერ და მოქმედი კანონმდებლობის მიხედვით, სარეაბილიტაციო ცენტრად რეგისტრირებული დაწესებულება
| |
მოიცავს სასწრაფო სამედიცინო დახმარების ბრიგადის მიერ გაწეულ სამედიცინო მომსახურებას, ასევე საჭიროების შემთხვევაში აუცილებელ სამედიცინო ტრანსპორტირებას საავადმყოფოში და საავადმყოფოდან
|
|
სპეციალისტის კონსულტაცია, სპეციალისტის მიერ ჩატარებული დიაგნოსტიკური და სამკურნალო პროცედურები, დანიშნული მედიკამენტები, გარდა სტაციონარული მკურნალობისა, ან დღის სტაციონარული მომსახურებისა
| |
მოიცავს საავადმყოფოში მოთავსების (ორ ადგილიანი პალატის ღირებულების ჩათვლით), კვების, ექიმის მიერ დანიშნული ნებისმიერი სამედიცინო საშუალებების, სამედიცინო მკურნალობის და სამედიცინო მომსახურების გონივრული ხარჯის ანაზღაურებას
|
|
დაწესებულებაში გაწეული მკურნალობა, როდესაც დაზღვეული იკავებს საავადმყოფოს საწოლს, ან ერიცხება საავადმყოფოში წოლის საფასური, მაგრამ არ რჩება ღამისთევით
| |
სამედიცინო თვალსაზრისით აუცილებელი მკურნალობა, რომელიც ჩატარებულია საავადმყოფოში ისე, რომ პაციენტი იკავებს საწოლს ერთი ან მეტი ღამით, მაგრამ არა უმეტეს 12 თვისა მთლიანობაში, ნებისმიერ ერთ სადაზღვევო შემთხვევაზე
|
|
ორსულობა, მშობიარობა და ორსულობის შეწყვეტა, (ორსულობის მოინტორინგის, მშობიარობის წინა და შემდგომი გამოკვლევებისა და მშობიარობის ხარჯის ჩათვლით), რომელზეც ვრცელდება კონკრეტული ლიმიტი. ორსულობასთან დაკავშირებული ნებისმიერი გართულებები, საკეისრო კვეთის ჩათვლით, ჩაითვლება მშობიარობად და მათზე გავრცელდება განსაზღვრული ლიმიტი
| |
სამედიცინო თვალსაზრისით აუცილებელი მკურნალობა ტკივილის შესამსუბუქებლად, რომელიც გამოწვეულია უბედური შემთხვევის შედეგად კბილის დაკარგვით, ან დაზიანებით და რომელიც გაეწევა დაზღვეულს ამ უბედური შემთხვევის დადგომიდან 48 საათის განმავლობაში. BASIC + ბარათის შემთხვევაში კი სამედიცინო თვალსაზრისით აუცილებელი, კბილის მწვავე ტკივილისას პირველადი სტომატოლოგიური დახმარება (კბილის ამოღება-ექსტრაქცია) და მასთან დაკავშირებული ტკივილის კუპირება(ანესთეზია);
|
ანაზღაურება ხდება ელექტრონულად და ვადა დამოკიდებულია ხელშეკრულების პირობებზე. ჩვენ ყოველთვის ვცდილობთ უმოკლეს ვადაში ავანაზღაუროთ. დეტალური ინფორმაციის მისაღებად დაუკავშირდით ასისტანტს; +995 322 500 001; +995 557 500 002.
| |
ანაზღაურებისთვის საჭირო დოკუმენტები უნდა გადმოვაგზავნოთ ელ. ფოსტით: assistance@benefits.ge ან გადაუზგავნეთ თქვენს პირად მენეჯერს.
|
გთხოვთ მოგვწეროთ complaints@benefits.ge - ზე კონკრეტულად რა მომსახურებით ხართ უკმაყოფილო, ვეცდებით ჩვენი მხრიდან მაქსიმალურად სწრაფად მოხდეს რეაგირება თქვენს საკითხზე.
|