მომხმარებელთა პრეტენზიების განხილვის პროცედურა

    ინფორმაცია კლიენტის შესახებ:




    ივსება იმ შემთხვევაში თუ კლიენტი და პრეტენზიის წარმომდგენი პირი სხვადასხვაა:




    სადაზღვევო პროდუქტ(ებ)ი ან მომსახურება:

    მონიშნეთ ის პროდუქტ(ებ)ი, რომლის მომსახურების გამოც გამოთქვამთ პრეტენზიას.




    სადაზღვევო პროდუქტების ჩამონათვალი:




    სიცოცხლისა და ჯანმრთელობის დაზღვევა:



    სხვა

    არასიცოცხლის დაზღვევა:



    სხვა

    პრეტენზიის ტიპი:



    მიუთითოთ პრეტენზიის შინაარსი ქვემოთ მოცემულ ველში:



    რა ფორმით გსურთ პასუხის მიღება:



    წინამდებარე განაცხადის წარმოდგენით ვაცხადებ და ვადასტურებ, რომ:




    1) განაცხადში მითითებული მონაცემები არის უტყუარი და ზუსტი განაცხადის წარმოდგენისათვის გამაჩნია სათანადო უფლებამოსილება ან/და მოპოვებული მაქვს ყველა საჭირო თანხმობა/ნებართვა;



    2) სრულად ვარ პასუხისმგებელი განაცხადის მზღვევლისთვის წარდგენის შედეგად გამოწვეულ ნებისმიერ ზიანზე/ზარალზე;



    3) ელექტრონული ფორმით წარმოდგენილ განაცხადს აქვს მატერიალური ფორმით წარმოდგენილი განაცხადის იდენტური იურიდიული ძალა.





    სადაზღვევო პროდუქტთა ვრცელი არჩევანი
    საერთაშორისო დაფარვებით.

    გაიგე მეტი